SEMESTER nuuuu!!!!!! wohooo

Fyfaaan as sköönt med två veckor ledighet :D
Ajaaa nu sak jag berätta min tråkiga fredag, min roliga lördag och om en skön söndag.
I fredas så jobbade jag hihihi sen gick jag och rosen på en promenad till statiol, (min fredag, röligt va)
I lördags så jobbade jag, och även min far fyllde 40 år! GAMMAL!??!?! Men jag slutade 3, sprang hem av panik för jag visste att min sega broder låg och sov OCH haaan skulle åka och hämta pappas present.. MEN eftersom han sov och vi skulle vara i stan kl 5. Så hann vi inte med pappas lilla present. Så den får han sen. Ajaa jag och gabbe kom lite sent ändå haha. Det var verkligen en rolig kväll, träffa släkt, vänner och även en bög (blä) gamla arbetskamrater. OCH SEN ATT JAG FICK TRÄFFA MIN ÄLSKADE FARFAR!  Underbar människa, han var även min langare under kvällen hehe. Jag drog hem hyffsat tidigt och soooov. Det var min LÖRDAG
Min söndag..... vaknade runt halv 11, gick upp. Mötte upp patricia och vandrande till jobbet. Nice att man bor grannar så slipper man gå själv haha :) seeeen idga på jobbet... Fan vad kul jag hade, även om det var sjukt mkt att göra. Herreguuud alltså! Så glaaad över att jag tog jobbet :D :D :D :D Och faktiskt det finns as mycket snygga killar alltså MUUUUMS! A sen slutade jag kl 9 hehehe. Då vandrade jag och patricia till bussen.. (för lata för att gå hehe) kom hem runt 10 och sen dess har jag tagit hand om sjuka bella som ligger här hemma, stackare.
NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅGOT SOM SUGER, är att min syster  åker till gotland i morgon. A hoon ska vara dära vecka 29! på stockholmsveckan!.... varför?
fett intressant inlägg. hejdååå
HEEJHEEJ PAPPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0