Sanningar!

  • Jag skrattar alltid åt mina egna skämt, även i efterhand i min ensamthet
  • Jag är extremt lycklig, aldrig varit så glad i hela mitt liv
  • Jag må jobba på donken, men det är en underbar arbetsplats
  • Det finaste för mig är min säng, mitt vinglas och mitt bankomatkort
  • Jag är jävligt nöjd med mig själv
  • Jag verkligen ogillar min skola
  • Jag är glad över att jag har kunnat förlåta och glömma
  • Det bästa med mig är att jag kan vara dum i huvudet (blond), smart, as rolig, omogen, dampig, mobbad, mogen... Jag tar alltid fram rätt sida i rätt stund.
  • OFTA såå gör jag saker utan att tänka om det kan uppstå konsekvenser
  • Jag är glad över att jag har kvar Rosen som vän,
  • Jag är stolt över mig själv
  • Jag älskar mig själv&mitt liv
där dog jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0