Lokalfesten haha

Hejhejhejhej:-) nu ska jag berätta om min dag: va först hemma hela dagen, sen efter middan träffade jag nadya. Sen drog vi båda hem. Typ vid 11messar hon och säger att de e lokalfest i brb, först pallade jag inte sen ångrade jag mej. Så jag bytte om till lite bättre kläder och sminka mej snabbt. Mötte upp nadya som va med rosen som skulle hem, sen mötte vi upp jonas och några. Vi drog till lokalen som va helt crack hahaha värsta rökkärring luktade de. Och det va bara 3killar, jag och nadya Hahaha oj vilken fest.. I början va de helt okej, sen kom 2till också sen börja ett fyllo va skit jobbig. Sen drog vi ut till centrum. Efter ett tag drog jag o nadya hem när vi fått nog av fyllot, lite kul va de ändå HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0