Jävla töntar

Fan vad jag hatar när småbarn bloggar och tror dom e jättesöta uäk! Sen är det mycket värre om dom dessutom heter typ 'gullunge.blogg.se' eller 'sötisnuppankarin' wtf man ska inte 'prata' så om sej själv?! Om ni fattar vad jag menar!! Sen krigar dom också för att få läsare, typ om nån har skrivit ett deppinlägg ska man alltid se en äcklig 'spamkommentar' typ 'hej hur e läget? Kolla min blogg!' ÅÅÅÅ ni kmr aldrig bli kända, varför skulle nån vilja läsa just din skitblogg när de finns miljoner andra. Lika dåliga eller tillome bättre! Och visst, folk kanske trycker sej in på bloggen, men dom kmr aldrig mer tbx till den HAHAHAHA! Vad tråkig och bitter jag e hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0