inga mål men några dunkar i backen blev de TUR DEE!!!

det vart inga mål för lilla aik idag. var på matchen mot elfsborg idag med steffie, allt va asnice förutom resultatet då :) vi lyckades tränga oss in så vi stod med firman boys (hhiih) vi stod 5pers på 2stolar hahah helt kaos ramlade o blev sparkad av en jävla ghandi hela tiden. efter de drog vi till nån jävla ghetto bar som låg typ i en källare sen åkte jag hem punGt :D fett med luuligt med sagas hejdå (fes)t imorgon också men inte luligt hejdå tillsaga :(:( menmen

går kvällen var  också stekigt nice faktiskt men kanske fick lite för mycke fjortisfylla så låg o böla på marken (enligt jennie) :P:P:P men jag gjorde iaf en rolig lek med mej själv som heter "one glass before boarding" alla borde testa den man får skön karatefylla ;) btw har sår och "nyp märken" överallt och mitt löshår såg mer ut som en skog än hår. hejdå puss på alla 565656readers ;)


bild från igår. parkbänk<3 = fjorton år<3 = parkbänk<3 = jag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0