hemmma HEEEEEEEEEEJ

A nu är jag hemma från landet, fy vilken seg vecka det varit... Har typ inte gjort något speciellt. Var dåligt väder de första dagarna så satt inne och kolla på tv. Dessutom blev jag typ ''sjuk'' där... Eller min kropp är inte van att äta och sova normalt så blev som en chock för kroppen!! Men under veckan har: på onsdagen var jag på ullared och shoppadegalet... HEHE nej men fick med mig lite smått och gott... På Tisdagen: då var vi i göteborg stad, Torsdag: var jag på krogen med min farfar, hans fru och grannarna... (träffade även gula gubben) Fredag: då var det grisfest med alla på gatan.. Det var kul :):D:D:D Sen de andra dagarna har jag inte gjort något... Legat på stranden, sovit, kollat tv och duschat.. SEN får vi inte glömma ÄTTTTTIT har jag gjort.
Tågresan hem var äcklig... Massa killar som var jäättte bögiga. (usch) seen sa rosen att det är pride i morgon SÅ alltså var mitt tåg proppat med bögar och lebbar :))))) FAN VAD NICE!!! Ja sen satt det en sjukt jobbig familj vid mig som åt korv med bröd(fast utan korv, en banan ist) så satt dom och as garva och skrek! jobbiga!
Fåååår lite psykbryt att jag varit borta så länge... Typ missat lite saker... OCH jag liksom kan inte träffa aa alla jag vill träffa!
I morgon blire jobb sen feeeest!! skööönt att fessta lite nu när man varit borta...
Sen i morgon (förmdligen i morgon) på natten kommer något hemskt hända... Ska bli kul och se hur allt slutar :DDDDDDD
NEJ MEN NU SKA JAG DUSCHA BORT ALL BÖGLUKT.. HEJDÅÅÅÅÅ

GUUUUUUULA GUBBEN

en grillad griiiiiiiiiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0