hej gott tjockt folk

BELLA hooon har typ sovit här i två nätter nu heheheh,
hon är ej ett hem stackare. :) men inatt skulle hon till nån kompis. (tur)
jaa men idag har jag varit extra kvinnlig, målat tånaglarna, solat och så har jag duschat, rakat mig under armarna för första gången i HELA mitt FUCKING LIV! har även bakat en kaka, sånt som bara kärringar gör. nuu lämnar min familj mig igen och jag har inget alls hemma... noooooooo fooood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aa ikväll ska man förmodligen till rålis med the guuurls. Sen  ska jag tilll en neger. (vette fan vem det är)
ska väl börja leta fram en liten brö smula som jag kan äta till middag. hejdå era fucking utlänningar
KOLLA IN IDIOTERNA PÅ BILDEN,, (gud vilka idioter vi är, ska vi starta en blogg som heter domstörstaidioterna.se??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0