HAHAH

a ska nog inte blogga på fyllan,
går kvällen var riktigt lyckad. Satt hemma hos rosen och shota haha. Hon satt med alkoholfri cider hehe och jag med min finska spritilainen, vid typ halv 4 drog vi till gullmars tar jim o joel hämta oss med taxi så drog vi till joel och chilla galet. Jag var riktigt borta igår, så drack vatten i en timme sen börja vi shota igen och drack öl (fyyyy) Somnade runt 9 och vaknade av en äckel telefon en timme senare. Sen somna jag om vid 11 och vakna vid 1 då drog jag och rosen till donken i liljeholmen men innan så städa vi lite hehe :)
Nu kommer min pappi, ska till nya lägenheten och kolla :D 

är jävligt sliten idag skulle egentligen parta med tintin, men neeeej måste sova. :D
HEJDÅ FUCKERS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0