gyyyyd vad bajsiiiigt

Idag har jag varit med johanna, vi träffades och snacka och tog en fika :) Sjukt kul att man träffat gamla vänner och snacka om allt som hänt, :) Om typ en vecka åker jag, skönt att komma iväg ett tag. På senaste har jag typ dragit mig undan alla. Har typ inte orkat göra något eller jag vet inte. Efter alla bråk överallt så orkar man liksom inte :P har legat hemma och sovit, senaste veckan har jag inte ORKAT göra något. Dessutom så förändras allt, jag tycker inte det är kul att sitta och supa mig full längre, blir bara dampig. Aja känns som man växt upp, känns tråkigt. Men ändå jävligt skönt :) Men ändå saknar jag alla kaos kvällar!!! MENMEN, i helgen ja vad händer då?!?!?! Ska jobba iaf, min far fyller 40, så blir en liten släktträff, sen ska jag väl träffa jim, skulle träffa sandra, hinna festa lite, Får se vad man hinner med. vill iaf ha kul nästa vecka för då är det SEMESTER!! :D (random inlägg)
Hejdååå tards

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0