gårdagen/idag

igåååår va vi hos carlen i gullmars, rätt najs! bara för de kmr jag inte ihåg vad vi gjorde knappt elr kmr ihåg att vi garva rätt mkt, sjöng för igge och att jag typ första gången hade ett "deeptalk", eller aa de handla om att folk som träffar mej första gången tycker jag e dryg vilket jag inte menar (förutom vissa undantag) tråkgt men aja motsatsen bevisas ganska snabbt. menmen hade kul igår ialf och idag åkte me and the family till muskö till min mosters landställe. kom hem för nån timme sen och precis ätit. hade tänkt följa med saga och några till åkersberga, sen kollade jag sl då vart de NONONONO 2jävla timmar, never! så kmr antagligen sitta hemma ikväll och moffa!


HAHAHHAHAHAHAAHHA söta alla är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0