död

hejsan
Igår var jag ju hos verro på chillkrök, hade sjukt kul alltså.
Vid halv 1 tog jag bussjäveln till gullmars OCH pga förseningar så missa jag min tvärbana...
åkte helt åt helvete och hamna i marievik!? sen liksom fiiick jag gå SJÄLV genom liljeholmen... DAMP hade jag oxå!
Nån skulle ju möta mig.... men ingen gjorde det.... :'( hehe aja kom fram til jim vid 2 typ och där var även hans polare babolainen och siggilainen. Hade lite damp då oxå. ja det var min går kväll. En lyckad måndag!
Idag fyller min bror år, så ska på middag med fader, maria o bror. MYYYYS... Ikväll träffar jag sandra och så får vi se vad om händer! :D älskar ledighet alltså!!!
Jag Deniz och verro igår!
Jag igår ''Skulle fan aldrig klara mig utan alkohol'' ställer mig upp och ramlar.
Nima ''Du låter som en alkolist och ser även ut som en just nu''
hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0