2010

nu är de ju nytt år och tänkte berätta lite om 2010, är jättedålig på att skriva långa texter menmen..
året började med att jag började umgås med emili och jennie, och rosen fast jag umgicks ju redan med henne.
och emilia har jag ju kännt sen jag gick i 4an. menmen ialf vi alla började umgås och sen på rosens fest så uppkom "Gi" tack vare sigge haha. aaa sen började även året med att jag och rosen hade som nyårslöfte att sluta röka. och vi höll oss i nästan 2månader helt utan ciggaretter, sen började vi båda igen. jag flyttade i februari tror jag de va? från vattumannen(stenbocken) till ??? hahahha oj jag vet inte vad min gata heter!!! men till radhus ialf.
jag var i romme med skolan och sen en vecka senare typ drog jag till idre med family och några andra.
gi började ha gi-kvällar med vin osv, de va skit roligt saknar de.. 
jag började umgås mycket med jennie, emilia, rosen, nadya, sandra, casey och johanna. roliga tider det med, slutade tyvärr med bråk mellan olika och de blev olika "uppdelningar". jag umgicks typ varje dag med nadya och casey en ganska lång tid. aa sen slutade jag ju 9:an och blev väldigt nöjd med mina betyg 7vg och resten g.
vi hade skolbal osv, men jag och anna tyckte det var överskattat så vi åt maten och drog vidare hahah.
juste, några dagar innan skolavslutningen åkte jag till grönan med nadyas klass (min gamla klass som jag gick i 6-7) de va skit kul haha! sen kom sommarlovet som inte var speciellt roligt.. finns såklart en del stunder som jag kommer minnas, men jag gjorde verkligen inget speciellt den här sommaren. hahahha t ex när hela gi åkte på jennies moppe och rosen satt baklänges längst bak, sen ramla hon av i ett gupp och vi märkte inget hahaha, och min och nadyas fylla glömmer jag inte heller med jävla kanintanden på grillen haha usch, och så tältade jag 2 gånger i somras också. en gång med nadya, robin och paddan och en gång med nadya och jennie.
efter sommaren började jag i gymnasiet i Kf som ingen vet vad det är typ. men det är en liten skola på söder ialf. har lärt känna massa sköna människor där och trivs skit bra där!
jag, emilia och jennie började umgås med jocke, simon, jimmy, pontus, andreas och andra och åkte bil och så haha rätt roliga tider. tiden efter sommarlovet har gått sjukt snabbt och varit skittråkig i vissa tillfällen och bäst i andra tillfällen.
tycker ialf att 2010 har varit ett skit najs år! har tappat kontakten med några, men lärt känna nytt folk, träffat på idioter men också sköna människor! jag har gått ut nian med bra betyg och börjat i ett gymnasie som jag trivs jättebra i. festat mer än alla åren innan. osvosv............. så 2010 ETT VÄLDIGT BRA ÅR, HOPPAS 2011 BLIR MINST LIKA BRA!!!!!!!!!!!!! OCH NYÅR VA ASNAJJJJS

ÅRETS LÅTAR, SPECIELLT DEN FÖRSTA:




orkar verkligen inte lägga in massa bilder i detta inlägg, men de finns ju på fejjaaannn!
men den här bilden beskriver det bästa från 2010 GIIIIIIIIIIIII


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0