sjuka i huvet?!

jag har under typ 2 veckor hållt på att raderat hela min logg. och jag såg att de fanns inlägg kvar för jag skulle print screena ett inlägg som va lite roligt haha! men nu står de att de inte finns några fler inlägg, aja skönt ändå att de bara försvan helt spårlöst?
det jag hade skrivit va ialf "fett irriterad" och då tänker ni säkert, vad är det för kul med det?
men de är ganska komiskt för den kvällen som jag skrev det den va ganska flippad. Gi satt hemma hos rosen och drack, alla blev freaky och börja spotta/slå/gnida röven mot boxningssäcken, jag och emilia gick ut och visa.. hahaha, fick kakor av en random, sen nu till det roliga/sjuka hahahahahah:
jag och emilia fick ett ryck och börja dra av rosens kläder HAHAHAHAHAHAHA fan asså vad höll vi på med? fett taskigt mot rosen, hon börja nästan gråta samtidigt som hon garva fast hon va ju ganska borta hahaah! så tillslut satt hon där i typ trosa och bh. ahahahahahahahahhahahahahahaha. det va då jag skrev min status för då va jag "fett irriterad" för att jag tyckte hon va slampig som satt i underkläder fast det va mitt o emilias fel hahhah!!! hahahahha rosen gumman om du läser det här förlåt förfan även om de va längesen, dör av garv av att tänka på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0