shooo

Igåt vare ju fredag woho. Nadya var med mig i skolan, as kul att ha med henne, hahah. Sen drog jag till handen direkt efter och mötte rosi och shopppa som fan, juliiii kom sen oxå.
Köpte en tunika, kavaj, ansikssaker, smycken, jeans, leegings, underkläder, t-shirt och present till samuel.. Det jag kommer ihåg i huvudet just nu. Men fick min lön igår såå ja då måste man shopppa. Kvällen tillbringades men juliiii hemma hos henne, vi kolla film och åt chips o ben&jerrys. As mys...
Just nu håller jag på att färga mina ögonbryn och sånt. Ska snart måla mina naglar och sen rulla iväg till rosen.
Ikväll blire lungt hemma förmodligen, jobbar frukost i morgon.... (OH NO BORING) Ajaaaa måste börja jobba nån gång i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0