Rubrik!?

Har typ inte bloggat på hela veckan? Skrev ett inlägg igår eller i förigår från mobilen, men de fucka upp sej och försvann -.- har ändå typ inget att skriva om, har somnat varje dag efter skolan haha.. Men igår kväll va jag med anna ialf. Vi va hemma hos henne o chilla, dansa cp och sånt Hahah! Sen gick vi och sola med '2randoms' haha! Vi köpte cigg sen drog vi hem till henne igen. Vi kolla på 2filmer fett mys, skit bra den första kmr inte ihåg vad den hette nu bara för de:/ sen sov jag där sen på morgonen va de ju dax för skola igen, inget intressant med de. Kom hem från skolan typ halv 5, slutar alltid tidigt men vi är alltid kvar i skolan efter (jag, zainab, nicole och maria) eftersom vi bor så långt ifrån varandra. Sen somna jag som vanligt när jag kom hem haha -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0