Nyårsafton!

Fyfan har inte haft så där kul på jäääävligt länge. Va så jävla kul, Ibörjan var det lite hopp fram och tillbaka om vart middagen skulle va, vilken fest man skulle till och vilka som ville med, vilka man ville fira med.. och sånt. Men det slutande med att jag satt hemma och åt salta pinnar...
NEJ JAG SKOJJJJAR
Började med en middag med emma, bea, julia, rosen, cornelia o igge. Skit trevligt. Sen kom även Druvan, vi drack lite smått.. Jag var inte alls sugen så drack en cider hahah. Sen iaf så kom våran privat taxi hahha, så drog jag och Druvan till Filip, i bilen satt redan sandra lundberg, skit trevlig tjej. Redan när vi kom vid halv 10 till Filip vare proppat med sköna människor, SEN VAR MINGELKÄRRINGEN IGÅNG... Nadya och joakim kom, kul och fira med dom buggarna (SHO) Dansade som fan, sprayade champange på folk, massa nyårspussar, boxningmatch med jens, torka upp någons spya (fattar inte varför) OCH ännu mera dans! Kom typ hem 6 på morgonen... fyfan var så jävla trött igår. MENMEN lyckad nyår, ångrar inget den kvällen, kommer alltid minnas år 2010 och nyårsafton, bästa nyår hittills, men självklart skulle det vara roligare om Julia, Jennie, Rosen, Bea, Emma och Cornelia följde med!
Bild från förkröket:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0