en liten text

Alla har sina dåligt äckliga dagar här i livet! man kan känna att allt är piss.. Men mina lärare sa till mig och min klass här om dagen att ''alla kommer stöta på svårigheter och hamna på botten, men det gäller att vara så stark och dra upp sig själv'' JAG tror att alla människor kan dra upp sig själva bara man vill, alla är starka på sitt sett. Det finns två människor jag VERKLIGEN VERKLIGEN ''ogillar'' men jag vet ändå att en av dom har nått fint i sig han har bara svårt att visa det, den andra har säkert oxå det men långt inne isf. Jag är faktiskt trött på allt dömande.. Visst jag dömer själv men jag försöker se det goda i människan ändå. Men något jag inte gör är att döma efter utseende. Det gjorde jag förut, men har ändrat min syn på det. Det har liksom visat sig att det jag trott inte stämde över huvudtaget.
Måste bara komma till att jag är fett glad över mitt liv just i sekunden. I morgon kanske jag inte känner samma sak. men just nu tycker jag allt är bra. Men som sagt det går ju oftast upp och ner i våran ålder. Men varje fredag då är allt extremt extra bra... Medans på söndagen så suger allt, på morgonen oxå, Då suger allt. Så kan det ju vara. På kvällarna när jag går och lägger mig då tänker jag på dagen som varit, allt som va bra, allt som va dåligt och vad jag saknar.. Någon jag saknar så jävla mycket är Awika. Shit det är helt sjukt, världens skönaste muslim! Saknar även i bland en viss person. Men vet inte varför? Han är ju helt underbar i sig... Men ändå inte. Stör mig på minsta lilla han säger. hahaha, ja men så är det. Saknar väldigt ofta sommartiderna, det är nått man saknar som mest! Men känner verkligen att sommaren 2011 inte kommer bli en höjdare för min del med tanke på att jag ska jobba HELA jävla sommaren. Men jag lever ändå, ser det positiva i det hela, att jag får mina pengar och startar en BORDELL.... och tjänar ännu mera.. Nej men när jag får mina pengar dåå reser vi till Malaga och har jävligt kul vi tjejer! Ser faktisk mest framemot att resa med jennie.. haha vet inte varför... Men hon är så störd så det lär bli helt galet.. Även kul att de andra ska med.. Kommer bli härligt och komma bort från Sverige och ha galet kul. Komma bort från alla ett tag! woho va sköööönt. Längtar till allt som ska hända hädanefter, även om det inte är några stora planer så längtar jag alltid till morgondagen... Vill veta hur den ser ut....



Gammal bild på mig o jennie,
Jennie har rockenroll frilla (eller vad vare du kalla det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0