hejsan mina kära små idisar

var i nacka forum idag med lena, fick ett par SUPER heta skor.. det tackar vi för !! *tack* vet inte riktigt vart jag ska ta vägen ikväll... vill sitta hemma men ändå ut och träffa några skojiga människor. men alla ska antingen festa eller ligga hemma och äta äpplen och bita på sina tånaglaar. tråååkiga människor.. jaja ska väl se om det finns nån rackare som vill umgås med mig (ja jag har inga vänner) kanske smiter upp till roseeen och hälsar på.
orkar bog inte sitta hemma ikväll vill träffa mina homies. Skuuulle ju egentligen träffa Homzo men han är Bakomf idag sen orkar man inte åka tillbaka så jävla långt... fifan.
ska försöka få jimmy att rycka upp sig nu!



miiina älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0