Duschen sen söva

Ska nu duscha sen söva tänkte jag :)
I morgon ska jag chilla galet, kanske träffa någon. Får se, kanske siktar mot träning.
Men min gamla PT sa att det inte är bra att träna två dagar på raden om man kört alla muskelgrupper. så får se, kanske blir kondition bara då. JAJA intressant bubbla. I morgon kväll ska jag iaf på parti, ska bli skoj SOMFAN heheheh. SKa inte dricka mkt, känner inte fört, :) man kan liksom ha kul nykter... Men dansa gärnet ska vi göra.... :D Woho, vad kul det ska bli.. Kanske en liten annan fjärt följer med... Hoppas det ;)
GODNATT

Kommentarer
Postat av: Royana

Ja och tänk på att dricker du så förstör du en veckas träning x'D

2011-01-05 @ 10:07:05
URL: http://royanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0