billlibongish

jag sitter här och äter frukost... hela dagen lååång.
Nej men ska snart till jobbet hehe :)
Onsdagkvällen/Gårdagen eller typ a :
Var ju som sagt i skarpnäck, Jag hade skit kul. Eller i början vare väl lite sådär Men sen senare mot natten då drog det igång. Jag filip o jimmy värsta kaosbarn, hahha... Nej men fyfan va skööna snubbar. Alla drog typ vid 5 fast slagga kvar hos filip för det var lite problem att ta sig hemåt. MENMEN inga problem, hjälpte filip och städa lite när vi vakna sen drog jag. Värsta snöstormen det var igår alltså SHIT liksom HALLÅ. Igår när jag kom hem så gjorde jag INGETTING, Gick och la mig kl 8 för man vill ju vara utvilad när man är på jobbet, men ha rju som sagt skit svårt att somna så somna typ halv 2 i natt. KUL
Ska kolla runt lite på internet nu FETT BALLT ATT JAG HAR INTERNET, kvart över 7 kommer min taxi så åker jag till the jooobish
PRUTT
(snopp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0