äntligen soviiit ut

hade sjukt svårt att somna igår som vanligt, haha... Men snackade lite i telefon halva natten dåå, sen kunde jag sova hehe :) Sitter nu och dricker te som en kärring och ska snart duscha sen senare blire gymmmmet. fyfan är så sjukt taggad wohoo... I morgon ska jag på party hos Filip taggad på det oxå, men ska försöka hinna till gymmet på dagen innan iaf. Jajajajaja nu blire verkligen hård träning så jag kommer in på militär sak efter gymnasiumet... Många som tkr jag INTE ska ta militärtjänst, men man måste hjälpa världen och jag vill se allt med mina egna ögon för jag tror inte på vad tidningar och skit skriver, men vem vet någon/något kanske hindrar mig.... Men haaa en skit dag.


BOOOTTEN UPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0