yeah

chachaa vetniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jag e skit glad på tisdag ska jag till canarieöarna, malaria eller nått sånt hette stället HAHAAHH. blir bara en vecka, men vafan e skit glad ändå :))) fick ju lite panik-damp imorse (visste ju inte att vi skulle åka då) vet inte vad det va med mej, skällde ut stackars mamsen, bara för jag hatar sveriges väder och mej själv, så de ska bli skönt att vi åker iväg ändå. idag va jag i lilla skolan, sen drog vi typ 10 pers till eggie och åt tårta och gjorde lite annat. kom hem för en timme sen och har duschat och sitter nu i min rooooosa mjukisdress som jag bara äääälskar hahahha (i am dessie?) NU ska jag äta lite sen kolla på big brother.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0