tjabalabalo

Sittter in the skol och vi har håltimme första lektionen!!! häärligt eller.. nej verkligen inte.
Helgen va nice, i fredas va vi hos robin på pojkfest. HAHAHA. och i lördas va vi nåra tjejer hos mig sen skulle vi vidare men allt blev fuckat så alla drog hem. Men jag rosen var utelåste så vi drog till en granne.  hahah läääskigt. Dom var lite trevliga iaf. Igååår gjorde jag ingeting alls förutom att vi fira min födelsedag med familjen hahah, lite efter men har liksom itne ahft tid ;) Nu äre bara en vecka kvar sen loooov sen praktik i 2 veckor, fyfan va skönt att slippa skolan i 3 veckor. Snart fåår man en ny liten lön dåå as nice ju ;)

AJA nuuu ska jag skrika lite med jennie!

HAHAHAH jullle extra lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0