snott från rosenfan!!!!

HAR DU NÅGONSIN..

 

Varit medvetslös? nääääääääää
Haft sex? - a
Tackat nej till samlag? - ja
Hånglat med nån riktigt ful? - mhm...
Hånglat med fler än 50 pers? - hehe
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll? - mm!!!
Gjort något riktigt dumt? - ja
Gjort något du verkligen ångrar? - många saker
Varit nykter på nyårsafton? - ja, när man va liten typ?
Åkt ambulans? - aldrig
Gjort nåt olagligt? - ja
Fått din mamma att gråta? - ja
Blivit polisanmäld? - jaa
Slagit ner någon? - haha men nej
Skämts över dina föräldrar? - ja
Skämts över dig själv? - ja
Sagt jag älskar dig och menat det? - haha nej fan heller
Bråkat med din flickvän? - pojkvän ja
Tar du droger? - nej
Dricker du? klarar mej inte utan min vudka<333
Vilka kläder sover du i? snoppar
Vad hatar du verkligen? tjat & folk som tror dom kan bestämma över än.
Varit kär? - ja
Har du varit kär i någon du inte haft en chans på? - nej onödigt att spendera tid på den personen isåfall
Är du ensam nu? - japp
vill du ha barn? - senare i livet ja, jag ska skaffa crackfamily :D

SENASTE PERSONEN SOM..
Sov i din säng?- jag
Såg dig gråta? - gråter inte framför folk
Du delade en drink med? snodde julias, gills det?
Du gick på bio med? -emilia
Skällde på dig? - mamma haha 

 DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU..

Gråtit? - nej
Kramat någon? - ja
Pussat någon? - ja
Köpt någonting? - ja
Sjungit? - skrikit
Saknat någon? - japp..

 

HAR DU..
Telefon på rummet? mobilfan ja
Könssjukdom? nej
Husdjur? - nej men snart en galen hund
Bra kompisar? ja
Tar du receptbelagda mediciner? - nej
Vem vill du fika med just nu? men skitgay haha ingen 
KÄRLEK OCH SÅNT..

 

Hur gammal var ditt äldsta hångel? över 20 nånting
Hur många har du varit riktigt kär i? 1, kommer nog alltid ha känslor för han men vet att det aldrig kommer funka, pga han och att jag alltid är den känslokalla bitchen i förhållanden hahahaha
Vad tycker du om kärlek? om man hittar den man trivs med så är det helt lovely!!!! hahaha men just nu tycker jag ingenting, är inte ute efter något måste flippa runt ett tag till innan jag blir en ''seriös'' person
Har du flashat/strippat någon gång? ahhahahaha
När kramade du någon sist? igår
Saknar du någon speciell person? ja
Har du svårt för att bli kär? japp :D
När kysste/hånglade du med någon sist? Fredags
Ångrar du det? - ...
Har du hånglat med någon av samma kön? men nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0