saker som ni fucking inte visste om!!!!!!!

ja har aldrig ätit sushi eller på burgerking i hela mitt liv, varför vet jag inte.
jag hatar folk som ber mig göra saker, lyft på ert egna jävla arsle och gör det själv.
hatar även stress och tjat
jag vill bo ute på landet, för där kan man vara flippad och göra vad som helst utan att man blir tagen
jag älskar att trigga igång folk och överdriva situationer, hahahahhaah
jag är jävligt omogen men vill aldrig bli mogen heller
jag är jätte lättroad skrattar åt vad som helst.. eller inte såna dära skämt  som är inplanerade typ det är bara pinsamt
jag kan inte leva utan att skrika minst en gång per dag ahhahah (tourettes?)
jag är spontan av mig vill göra massor med sjuka saker och sånt o åka bort men ingen är aldrig på -.-
jag är hemlig av mig, jag kan åka iväg och träffa nån sen inte berätta det för nån annan eller bara åka iväg och inte säga det till nån hahah
jag klarar mig inte utan min älskade vodka, den enda saken som kan få mig dragen
mina framtidsplaner är att skaffa en flippad familj haha mina barn kommer få göra exakt vad dom vill
jag tänker alltid 2 gånger innan jag gör något
jag dras alltid till fel killar, jag tycker kriminellasnubbar är snygga..
därför jag inte har något förhållande nu dels för jag inte vill och för att jag bara blivit indragen i massa skit men får skylla mig själv för att jag fastnar för såna med problem..

m kommer inte på nått mer fan för er hejdå

AHAHAHHAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0