/julia

JAADUU emilia du ville att jag skulle blogga! ingen aning om vad för sånahär inlägg suger pung!
idag vaknade jag upp på ett främmande ställe mohaha?!? sen drog jag till skolan med mupparna. aa och sen har jag inte gjort något alls förutom att suttit på möten med min grupp typ. hahah somnade på vårat skit seriösa möte, men bara nicole som märkte hoppas jag :O efter skolan blev de donken i slussen som vanligt haha, jag fick min efterlängtade hamburgare woho och alla knapra lite flingor som vi fick också, mmmm! aja nu måste jag intervjuva min mamma. måste ju intervjuva en ledare och sen redovisa om den på fredag med powerpoint och jag har inte förberätt ett SKIT! inte för att min mamma är en ledare men skit samma hahah! hon va förut, så hon får låtsas..


OOOOO fuck vad jag längtar tills när man kan gå sådär på kvällarna!!! ingen jacka och tygskor! saknar dom där dagarna/helgerna. alla skrek i bilen, söp, åkte på "skogsfest" hos bilmeckanikern HAHAAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0