jihaaaaaa

heheheheeeeeeej bloggen, de va längesen, eller nej?
aaaaaja men ialf ska berätta vad som har hänt här senast i livet.
igår va jag först i farsta c med mamsen och angelica. köpte en jacka, väska, slingfärg, puder och lite annat.
sen va jag hemma och åt och fixade mej sen drog jag och emili på fest i vh med polakis och 2 till. de va nääjs där, blev lite kaaaos in the house wihoo! nu ska jag göra mej jätteful för zainab vill att vi ska kolla på bajenkillar för det är match idag, men aa ska ta på mej en plastpåse. lilla araben skulle med också, men han e så seg så får se om han hinner med fifan.


HAHAHHA omg vårat svar på tal i hissen i somras typ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0