jahaaa

är i gustavsberg hos lena o harri, kom hit igår heheheh. åkte när bussarna börjat gå men buss resan från slussen tog ju 50 minuter längre än vad det vanligtvis gör. Igår kom jag inte iväg till skolan så min moster kom och hämta mig, mina små syskon o mamma så åkte vi till henne på kungsholmen, käka lite och sånt. Drog sedan hit till Lena o Harri.
Idag vakna jag kl 9.16 woooow fett tidigt för en lördagsmorgon. Drog till farsta, köpte jeans o leegings (eller fick det av lena&harri födelsedagspresent) hihhiihihi. hade en fett skoj sak men orkar inte berätta.
har precis testat brölloppsmaten som dom ska ha på sitt bröllop i somma as gott. Ska förmodligen ut och träffa babo snart... Men som saaaagt HAN ÄR SEG I HELA SKALLEN.
aja vill skrika med jennie
HEJDÅ PRUTTISAR
Detta gör jag om dagarna här borta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0