SAKER OM MIG


  • När folk tror dom är bätttre än mig, fast dom suger
  • När folk inte svarar på sms/samtal
  • Folk som är dumma i huvudet (alltså osmarta)
  • Att anpassa mig efter andra
  • När människor inte kan säga vad dom tkr
  • Folk med dåligt självförtroende eller självkänsla
  • När folk sitter och kallar varandra gumman, sötis, älskling mm 100000 fucking ggr om dan
  • Folk som säger att dom hatar rasism men som själva hatar svenskar!!
  • Politik
  • Ciggaretter
  • Vissa personer som man tröttnat på
  • Feminister
  • Polacker
  • Ryssar
  • Snoppar
  • Cola
  • Vissa killar
  • Keso
  • Jennie
  • Emma
  • Awika
  • Tatueringar
  • Äpplen
  • Min säng
  • Min mobil
  • Min data&tv
  • Musik
  • Kan aldrig hålla käften
  • Lyssnar på allt jennie säger
  • Tänker aldrig efter innan jag gör något
  • Måste alltid säga vad jag tycker
  • Får lätt damp
  • Extremt dåligt tålamod
  • Är en glad människa förutom när jag har damp
  • Har extremt svårt för lärare
  • Jag kan ALDRIG ha fel
  • Om ingen lyssnar på mig så skriker jag
  • Klagar alltid på bögar/lebbar
  • Säger gay minst 100 ggr per timme
  • Loggar in på Facebook cirka 40 ggr per dag
Sånt hära vanligt så klart:
  • Kissar&bajsar
  • Duschar
  • Kollar på tv
  • Borstar tänderna
  • Kollar mig i spegeln
  • Äter
  • massa mera vanliga skit saker, alltså sånt en människa måste göra för att leva
Sen har vi ju lite andra saker:
  • Äter keso varje dag
  • Låser in mig på mitt rum och lyssnar på depp musik så jag blir lugn
  • Skrattar med Jennie
  • Får damp på någon
  • Ligger i min säng och kollar upp i taket
  • Klappar min hund
  • Kollar snett på någon
  • Äter äpple
  • Varje vardag säger jag nått dumt till jessica eller mobbar henne för hon inte kan svenska
  • Klagar på något/någon
  • Dricker minst en kopp te om dagen
  • Minglar runt bland folk
Kommer inte på så mycket mera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0