hihi

vaknade ganska tidigt gjorde lite saker sen mötte jag upp emilia i stan fikade typ som sagt o snacka gossip hähä.. sen drog vi hem och nu har jag äntligen fixat körkortsskit så ska bara kolla synen och sånt som man måste göra sen får ja börja övningsköra :D iiiiih. hahah har redan bestämt att emilia alltid ska få sitta fram och dom där bak måste sitta på filt, vill inte direkt ha arslesvett. men de är ju ett tag innan man skaffar de måste ju hinna fylla 18 först :D:D:D aaa förövrigt har jag fattat ett viktigt beslut om hur det ska vara i framtiden och för första gången är ja nöjd med det haha. ja har kommit på massa saker och vad som gör så att jag mår bra hähähähää så ja inge mer med det!??!?!?!? byebye alla äckel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0