friluftsdag

hade "friluftsdag" idag, heter det så? först bowling i gullmars, mötte upp mina bitches i gullmarsplan a sen bowlade vi, neheee? sen drog vi till kungshallarna och käka, och jag och skorstenen fick en varsin gratis kaffe woohoo!
efter de drog vi och mötte simon, chrisitian, wojtek, wille och erik i medis och chilla där ett tag. sen drog jag, maria, grace och mimmi till sickla och klättra klättervägg. skit kul och as trevlig rysstränare där (haffilihaff hahah)
aa sen efter de tagga vi alla hem och emili tvinga mej vänta på henne i gullmars men de va trevlans.
skit soft dag fast jag känner nu att jag stressat för mycket eller något har ont i hjärtat(hahah krossat?)/magen, får så när jag äter oregelbundet eller inte alls eller helt enkelt stressar. men de börjar gå över nu när jag åt lite igen. jag <3 mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0