freeeeedag

äntligen fredag, eller aa veckan har gått as snabbt som vanligt, men ändå najs!!!!
känner verkligen nu hur cp-trött jag är.. kanske ska sova i nån timme. ska iväg ikväll, ska bli naajs hoppas de bara inte blir massa tjafs, orkar inte -.- ialf idag: skolan, muntlig redovisningen gick bra! efter skulle jag och nicole kolla om ringen jag fick av wojtek var äkta så vi åkte till skanstull. den va äkta silver, fast diamanterna var inte riktiga, skulle fått 6spän för den om jag panta den. fuck no snåla jävlar, vem lämnar in silver till så billigt pris?!?!? så jag behöll den såklart, annars hade jag köpt ett äpple faktiskt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nämen nu tror jag att jag ska soova lite, sen dra på mej en sopsäck och tagga till lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0