.

Sitter i min säng och kollar på glee. Dagarna bara flyger iväg känns det som. Hinner knappt ta vara på tiden. I måndas somna jag vid halv 6 på eftermiddagen och vakna sedan nästa dag vid 9 halv 10... snacka om no lifer. Igår var jag på UF mässan, skit tråkigt sen åkte jag, julia o jennie till nynäshamn och blev jagade av alkisar. Julia städa sedan mitt rum... Eller vi hjälptes åt hahah... Jusst nu har jag för första gången panik över mitt hår. Allt är ojämnt, tunnt, äckligt, slitet och kort... visst det är fin färg och så. MEN mitt hår är helt förstört. Ångrar mig att jag färgade men ändå inte. Vill vara rödhårig men ändå inte. Ville ha en förändring. Men jag har aldrig i hela mitt jävla liv haft så hära slitet och tunt hår. Har liksom alltid haft tjockt och långt hår. MENMEN får lite panik bara... Kan inte ens ha utsläppt... När lönen kommer blire att köpa hårförlägning och gå till frissan. Måste liksom göra något åt saken... hihi. Ska snart duscha och försöka göra något med håret iaf, ska ta bort naglacket, ta fram jobbkläderna. Packa lite och fixa och dona. I morgon blire en otroligt kort skoldag sen blir kvällsjobb, ser inte fram emot det överhuvudtaget.




ointressant inlägg jagvet, men synd om ni läste hela....  orkar typ aldrig skriva sååå fuck off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0