börjar blogga lite igen daa..

shooooo alla sexytings! hahah skoja, har lite tråkkkk..
nemen nu tänkte jag börja blogga lite igen fast jag kom precis på när jag börja skriva de här inlägget att vad fan ska jag blogga om?!?!?!? vi får väll se om de kommer några roliga inlägg annars kmr jag bara skriva när jag har tråkigt och jaa då blir de tråkiga inlägg typ "chacha bloggen.. idag så lalala.."
aa så jag tänkte börja nu att skriva min dag kul va :D
jag va ialf in the school som vanligt. vi hade först matte b så jävla svårt, första matteprovet jag fått ig pålänge sen 8an typ. sen hade vi lunch euw säger jag bara. potatisbullar som jag hatar och jävla nermalda korvbitar. åt en sån liten bit och nicole gjorde sitt äckliga grisljud, fick fan kvälningar! sen hade vi typ projektgenomgång. vi satt i aulan i typ 1timme, jag tröttnade efter 20min så jag tog en typ gardin och gömde mej bakom den för jag satt i ett hörn. sen hade jag lite tråkigt så tog en bild på mej och då kom värsta blixten så tydligen alla vände sej om och läraren bah JULIA KOM FRAM! skit pinsamt hahahah :/ sen skulle man jobba med sin grupp och jag e inte så bra ledare? eller aa alla drog medans jag va ute och smoka. så jag åkte till donken med nicole, simon och chrisitan, vi såg adam tensta påväg dit WOHOO colt. och som vanligt ska dom eller denna gång mest simon den jäveln va skit jobbig. han skulle hämta min hamburgare så va den försenad så dom gav han en pomfritt "för besväret" och då säger han till mej när han kmr tbx att han bytte MIN hamburgare mot en pomfritt. så blev skit sur och börja skälla ut han. onödigt att lura mej när jag e hungrig!!!! sen drog alla hem, och ja nu ska jag snart plugga och skicka mejl till min prao. rosen kanske skule hjälpa mej, vi får se :) HERRRRÅ oj längt inlägg, längesen jag skrev kankse därför

ska ha den här mobilen ett tag nu, gonna die utan musik och den e skit jobbig att messa med!
måste bara byta bateri med wojtek till min vanliga mobil eftersom mitt e helt vattenskadat så går de inte på garanti då -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0