WAH I HÄLWÄTTEH?!?!

har inte bloggelibloggat sen i onsdags!!!!! helgen WAAHH HELTT SICK ASSOOO SOM VAHNLITTTT!!!! hahaha nej men hade kul, i fredags är detta budorden "älta, 95or, dörrmatta, bullar, papperskorg, puben, 10000turkar<333, flytta soffa mitt i natten" hahaha fyfan egentligen är sverige ganska soft, inte många som bryr sej när det kommer massa fylleungdommar som inte kan hålla käften hahaaha! sen igår lagade jag o jennie gormet-middag muuumsss, sen kom lillie hit då kollade vi sunes jul hehe och åt chips. sen drog jag o linnea på fest i sågen runt 1 haha, eller fest o fest... en klassisk haninge-fest, men de va schysst folk där så helt okej!
aja nu ska jag kolla på bert tänkte jag säga, men menar BECK och eta en lusebuleh og drikk et glass glogg!
mixrice!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0