juljuljullllll

halåååååååååå va ett tag sen man bloggade xdxdxdxd men vaknade nyss iafffff och igår va de ju julaffftonnn o de va ashärligggtt, fick många fina julklappar och massa caaash, så imorgon ska de shoppas som fän på rean om de finns bra grejer förstårs -.-.-.-idag ska vi ha julafton igen typ eftersom inte alla va med igår hehe. en sak som jag inte fattar hur folk kan göra, de är typ att gå ut eller ut och FESTA PÅ JULAFTON?!?! jag fick massa mail & sms om att jag skulle vara vip på deras fula uteställen, verkligen desperata att få dit folk, fattar dom inte att de jul eller? nej jag fattar fan inte folk som går ut asså, de ganska sorgligt faktiskt :))))))) men ajjaa nu måste ja fixa mej litteeee så hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0