hemligheter....

åh guuud hade ingen att va med idag!
Först fråga jag mitt förstahandsval Bea hon sa nej, för hon va i skolan
Sen fråga jag mitt andrahandsval Nadya hon är sjuk så nej
Men dååå var jag tvungen att fråga mitt tredjehandsval Rosen, hon sa ja
Shit asso hatar att va med henne, men aja hon står ju på tredje plats
Sån tur att bea kom hem så då dissa jag rosen för hon är ju som sagt tredjehandsval!
Men rosen sa att hon kunde köpa ut på bolaget till mig på fredag då fick hon joina oss ändå!
Jag utnyttjar verkligen rosen men tur att ingen vet om det :)
Tur att att ingen har sett min lista jag gjort där jag listar upp mina vänner.
Idag sudda jag även ut en person hihi busigt
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0