hejhejhejhej

guud va tråkig bloggen blivit...
aja igår va jag i skolan dåå som vanligt. Linnea färga mitt hår så hade bara en lite lektion sen blev man snygg o fin! Älskar det med skolan. Att man kan bli sminkad, färga håret, klippt aa allt där liksom GRATIS! efter skolan kom bea till mig så åt vi bullar mums.
Idag har jag vart i skolan DÅ HADE VI SEXUALKUNSKAP o lärde oss om stress!  faktiskt kuligt! Har precis ätit middag, ska plugaa sen träffa rosen sen får amnse om jag träffar matilda.  aja bajsbajs
min piercing gör ont lite sådär... är förkyld oxå då tar läkningen längre tid... igår vare iaf två veckor sen jag tog jäveln!
fett sne
vita tänder
ingen överläpp
menmen man är ju snygg ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0