bajsbloggen

shitpommesfrites... har inte haft tid o blogga ÄR EN UPPTAGEN KVINNA... Men iaf ihelgen var jag först på ''fest'' i huddinge... men aa fick lite damp där för alla var äckliga... så vi drog tidigt... hihihi sen fick jag o bea damp på en tröja så vi elda upp den på parrongen i stuvsta YEAH pyrroman (eller hur det stavas) sen köpte vi en fet kebab tallrik av abbiiii MUMS va feta vi blev. Vi skulle sova hos bea o rosen men så blev det inte för vi fick inte plats likssssööööm. så vi taggish nån annanstans!!!! igår drog jag o bra till määäts och chilla galet med johäään sen kom rosis o jessica och nån brud (snacka skit om sina vänner med oss, man bara OKEEEY) sen va lilla evita med hööhöh. IDag har jag jobbat. SOM VANLIGT.... Börjar bli trött på det hära med att jobba 24/7... Vill fan ha LEDIGT nån jävla gång. Gå klart skolan utan att behöva jobba liksom... menmen sååånt är livet. Har även damp på facebook så har facebook förbud till nyår. Sååå tänkte jag inte på det och skulle logga in på facebook... så gick det inte... JAhaaa men det ska jag skriva på min status NEJ JUSTE JAG KAN INTE LOGGA IN PÅ MIN FACEBOOK.... jaja som att man gjort slut med sin drömkille! Meenmeeen är sååå trött på att alla tar facebook som sitt liv MAN ÄR BEROENDE. men skriver skit saker om sina kompisar, man bråkar med sina kompisar VIA ÄCKEL FACEBOOK. FOLK SÄGER TILL OCH MED UPP KONTAKTEN MED FOLK PÅ FACEBOOK. Om man inte är vän med han/hon på facebook neeeej då är hon sur! omg dööör... aja skit samma. nu ska jag duscha och sova lite i min sängish. Godnattish
sååå där va bilder från  helgen. Hejdåååå alla äckel huvuden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0