underbara tisdag... elller

A igår fyllde royana mac-intosh 20 år woho. Vid 1 så drog jag bea och royana mac-intosh till handen och käka sushi... Ja jag har lite svårt för det så fick kämpa, royana mac-intosh invigde sedan bolaget hehe. Vid tre kom robin fredde och lilliii. royana mac-intosh gick då till bolaget ännu en gång... vin, skumpa, jäger och massa cube fick vi med hem.. Vi åkte sedan till royana mac-intosh mötte även Anetta på bussen. Blev att man tog en cider sedan drog vi till pizzan och käka middag. Skit mys hihi. Sen blev det fylla på hög nivå. Nadya och jennie kom oxå senare mot kvällen. Ja alla blev skit fulla heheh och vi hade så grymt kul. Vid 2-3 däckade royana mac-intosh och anetta så då drog jag fredde robin bea och jennie till något crack heheh.. Linnea hade vandrat hem för hon var full och nadya försvann... Vi gjorde lite bus hos cracket sen vid 4 drog vi (utom fredde) hem till robin och sov hahaha alla fyra i en säng sen ååååkte vi lite båt herregud hahahah!!!!! A sov typ någon timme eller nått. Sen gick vi upp drack kaffe och åkte till mig och käka frulle sen upp till royana mac-intosh och städa galet!!! fyfan idag mår man skit.... min röst är helt fuckad och jaa jag är helt borta! sen ska man ju åka och jobba nu oxå... sug kuk! 
Jag bea o royana mac-intosh gjorde av med 1300 kr igår! känns lysande.. ELLER?!??! ajaa jag köpte tydligen bindor mitt i natten.... jaaa hej en full människa. Shit alltså! 

Amen ska vandra till bussen är för lat för att gå!
Ikväll ska jag be mamma köpa chips till mig.... :) 
HEJDÅ BÖGAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0