tjena rövhål

Igår va jag hos bea och rosen, vi gjorde inget speciellt. Åt mat med patrick, rosen gick och la sig. Jag patrick och bea gick till ica och köpte godis sen kolla vi på film :))))) drog hem vid tolv typical! MEN VEM BRYR SIG
vakna för någon timme sedan... har ätit ägg (jag är en riktig äggbert) snacka skit med mamma har jag oxå gjort! Ska snart ta en dusch ut och ta en promenad med hundjäveln.. Sen ska jag fixa mig och dra till jobbet! ser verkligen fram emot en kväll på jobbet (eller inte)
Det har hänt en hemsk sak, hahha bea låna en tröja av en brud i fredas.... och liksom vi har spillt vin på hela den! OCH DEN ÄR VIT!=?!!?!?!?!?!? och liksom dom tjatar om att få tillbaka tröjan.... vafan ska vi göra :'( 
jag tänkte slänga den?
en ledsen min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0