min helg dåååå

fredag:
  1. storstäda hela hemmet med bea o rosen
  2. Bolaget
  3. fixa oss
  4. möta bea
  5. jag och bea åkte på förkrök i bandhagen
  6. Vi åkte vidare på fest i tumba
  7. vi bestämde oss för att dra på efterfest i bandhagen
  8. Jag och bea hoppade av i skanstull för vi ville äta
  9. Mötte en bög(ted) och hans kompis(linn) på tåget, vi börja snacka
  10. Vi belv med bjudna på rave
  11. vi drog till gärdet
  12. gick i 40 min
  13. kom fram till rave
  14. tappa bort varandra
  15. såg massa cracks
  16. tjaffsa med fyllon
  17. jag och bea drog
  18. åkte till liljeholmen
  19. gick till gröndal
  20. gick tillbaka till liljeholmen
  21. åkte till donken i slussen
  22. men dom serverade bara frukost
  23. åkte hem
  24. kom hem till bra kl 8
  25. somnade
vi går in på lördagen
  1. vaknade kl 12
  2. cirka 3 timmars sömn
  3. drog hem
  4. fixa oss
  5. drog och käka på efterlängtade donken! (ääääntligen)
  6. Drog hem till verro
  7. Festade
  8. Inget minne......................
Söndagen........... vaknade upp i värmdö hos en person.
åkte hem, böt om och träffa matilda en stund.
åkte hem och däcka!
Min underbara helg.... herregud alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0