hinner berätta lite om gårdagen

Jaa vaknade nån tid sen gick jag och tog upp boris så sa mamma att dom ska sälja han... då blev jag ledsen i ögat. rosen kom hit så tvättade vi. SEn åkte jag bea o rosen till handen och kollade på djurbutiken ifall det fanns en likadan hamster som boris, jag skulle alltså byta ut hamstern. Men det gick inte så bra... för ingen såg ut som boris.... så vi åkte hem ist. bea och jag fortsatte tvätta och rosen drog hem.. sen åkte jag och bea till ett annat zoo typ, där fanns inte heller en likadan hamster.... sååå det var bara att dra hem. vi spela angry birds och tvätta hela dagen.  på kvällen drog vi ut och träffa matilda och drog och käka happy meal på donken hehe. sen vara bara vandra hem igen. jaaa cp dag liksom... åkte överallt kändes det som. 

I morse ringde dom från jobbet och bad mig jobba så ska byta om nu sen kör mamma mig till jobbet.. slipper jag vara hemma när fittorna som ska köpa boris kommer.
heeeejdå mongos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0