hejhej bloggen :D

hej har ni roligt? inte jag hehe xd
i fredags så hade vi lite trevligt hemma hos robbbin :):) de var faktiskt kul o de där snuskona vi var med käka fiskstinkande kräftrövar :S :S :S :S jag o jennie käka ofc donken!
På lördagen så var jag med la familia på grönan från typ 2 - 12 men hann ändå bara åka 4 gången  HAHAHA panik mycket folk..... och hände fett äcklig grej också så jag spydde, skit kul preccis efter jag fått min efterlängtade hamburgare :o :O de var typ en ramp på ena sidan av ett golv, och på andra sidan var det ett trappsteg neråt, o så va de en jättegammal tant som va typ minst 80 helt serioysly asååå. och hon tog fel på rampen o trappsteget, så när hon satte ner rolatorn eller hur de nu stavas så ramlade hon iaf över den på något sett, o hennes ben typ fastnade (?) i rolatorn så när hennes fejs låg tryckt mot marken så stod benen upp i luften, så aså hon ramla inte bara rakt neråt utan om ramla typ ett helt varv?+??´????? skiit svår o skriva :O:O men iaf så hennes näsa typ sprack o hennes mun var helt fuckad och min hemsk lista är : 1. TÄNDER SOM ÅKER UT 2. BLOD 3. GAMLA SOM GÖR SEJ ILLA. så det vart liksom allt samtidigt så jag sprang o spydde o fick panik o börja böla HAHA för självklart skulle jag se när hennes fejs sprack också -.-
i söndags gjorde jag apselut ingenting :D var hemma o hade chillmode (ni som inte vet va de e fan efterblivna XD XD ) sen på kvällen åkte jag till farmor och sen efter det så gick jag o träffade hannah ifrån klassen o skulle ta 1 cigg, men de vart typ 10 LÅL xd sen gick jag hem o sov.

hejdå nu ska jag gå o måla mormors hus. hoppas det var ett intresant inlägg.

hej robbis. mår du bra robbis? har du roligt robbis? ska du gå nu robbis? okej robbis. hejdå robbis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejj robbis e du full robbis

2011-08-29 @ 20:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0