hejhej alla där ute (OBS: säger bara hej till de som heter karin)

idag är en pruttig dagoch jag hatar pruttiga dagar xd skulle sätta på tv imorse så ba var de fett jobbigt o gå runt o leta efter sladden jag behövde koppla i så la jag mej i sängen, då kom jag på att jaginte hade någon FUCKING dosa, så då fick jag leta efter den, nä men då e de självklart någon som slängt den så den va borta -.- så fick klicka på teveleven, och så precis när jag lagt mej i sängen igen då blir skärmen helt blå o ba : INGEN SIGNAL. jag ba aha okej. godnatt. de va f1 jobbigt xd men julle o famlo kommer hit sen iaf, så ska vi chipsa o så :):):) vi ska nog smida elaka och hemska och väldigt (olagliga) HEHEHE :P:P planer också, ska bli skojigt :D

aja, hejdå -.-

och juste, jag ska säga att igår så åkte vi båt, o de va skit läskigt för jag är PANIK rädd för vatten och har största fobin för ALLT som finns I vattnet, aså fiskjävlarna o de där gräset o vass jävlar o stenar o sniglar o räkor och allt annat jävla snusk aså skit äckligt kändes som vi skulle välta hela tiden typ och sen så fastnade vi mitt ute till sjöss hahah så då fick vi paddla och så gick vi på grund några gånger också HAHHA fyfan va vidrigt alltså :O:O och sen på hemvägen aså jag lovar det var värsta skräck filmen, de va helt mörkt och så gick vi på grund o sjögräs fastna så de läst som motorn skulle gå sönder, o sen såg vi typ inge heller (eller robin som styrde såg inget framåt för de var så mörkt) så vi satt o lös med mobiler hahahah (rutinerade) sen flög de massa jävla fladderfittor runt om hela tiden och så var de dimma o nån jävla rök på hela vattnet, o kolsvart HAHAHAHA och så låg det ett träd rakt över hela jävla ån så vi fick SLINGRA oss igenom HAHAHA de var faktiskt kul för jag satt på andra sidan så jag slapp nudda snuskträdet :D:D

hejdå bloggis :P:P:P

fan kom på att jag o famlo va o träffa matilda mikaela o johanna på dan i rudan o hade piknik också men nu orkar jag inte skriva mer FAN hejdå -.-

tänkte ladda upp lite bilder men så gick de inte så nu skiter jag i de xd skitkångt jag har skrivitt!!!! :D:P:):(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0