hej alla snuskisar där ute som läser den här bloggen

idag har jag haft första "riktiga" skoldagen. började halv tolv och sluta halv två lol. fick prov första dagen också lol -.- sen fick vi ett arbete första dagen också lol -.- men de va inte så svår hehehe bra va heheh eller? heheh :P :P :P efter skolan drog iaf jag och hannah till donken och jag käka hotvings? för första gången? coolt :P:P:P: sen kollade jag efter mina glansiga jeans, men hitta såklart inga, sen så fort jag kom hem så fick jag panik så mamma fick skjutsa mej tillbaka till centrum så jag fick köpa ett par andra svarta jeans iaf, så JULLE nu kan du får tillbaka dina ex de. Efter centrum så gick iaf jag o hannah hem till henne och gjorde de där arbetet klart, sen åkte jag hem :):)

nu ikväll har vi varit ute o rökt vp o grillat marsmallow. sen hade vi lite marsmallow KRIG jag vann!!!! LÄTT ASÅ ofc seriously aså jag vann :P:P ;);) :S

men nu ska jag och pojkvännen (;);):P) typ kolla på en film och chipsa eller något...=== vet inte måste fråga.

nej nu ska jag ta ett piller så jag  kommer till lalaland. det ska bli roligt att komma dit. har saknat att va där. jag ska äta när jag e där. ska också dricka när jag är där. alkoholhaltiga drycker.... ja jag lovar aså jag ska dricka drickor med alkohol procent i:P:P jag lovar när jag är i lalaland. det kommer verkligen ske när jag är där. det ska bli fruktansvärt roligt att vara där  XD aså kan knappt vänta tills jag är där.

hejdå














i dessa bilder har jag nu beskrivit mina känslor. hejdå (ps. det var alla bilder i joakims dator. ds)

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0