heeej :D

aaa julie har redan berättat om gårkvällen!!!
men linnea, julie och törner drog hem och jag, robin, fredde, carlén och bea drog till donken!
hahahha jag fick damp på personalen för dom servarde gamla hamburgare och fredde var skit full och åt mina pommes..... vi tappa bort carlen oxå -.- hahahah
sen på busshållplatsen i tc kommer en kille och springer på någon buss carlén bara hejdå skalleper hahahah det lät så grymt kul! men det var nära att det blev bråk menmen.... sen ställde han sig sist i kön när vi skulle på bussen och sa till alla killar skönheten före odjuret och till tjejerna typ damerna först
aa hade iaf kul igår... men inte lika kul att jag somna halv 6 och blev väckt halv 1....
döda mig
ska komma någon och köpa adolf nu.... snyft!!!
sen ska jag fan sova hela dagen och äta brösmulor!
jag och mitt nikotinplåster..... heheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0