hallojsan skojsan :P:P

nu sitter jag här och har precis klätt på mej, ska med julia och robin (?) ut och röka vp, inte en aning om någon mer ska med men det får jag väl se antar jag :D julia är segarsle som vanligt så måste sitta o vänta, ohshit va tröökit xd

juste har äntligen fått tillbaka min SKITSKÖNA (!!!!!!!) tröja från någon random brud som jag låna ut den till för ett ANTAL månader sedan, tack för det, hemskt hemskt mycket tacktacktack!! ;););)) nej men ärligt har skit tråkigt. vill göra nåt nu så för sjutton GUBBAR kom igen nu julius!!!! ;):P

juste, imorgon lämnar saga sweeeden också :( skit sorgligt eller hur fan det stavas hihi :) har iaf chillmode nu, och alla som inte vet vad det är fan efterblivna hehehe XD XD XD XD XDX D shit jag är fett skön ibland aså :P hejdå :P

här kommer lite bilder från sagas hejdå/17års partaj :(:(




hejdå saga :(:(:( we will miss you!!!!!!!!!

här håller AMLO tal för sagi


hejdå igen nu (FETT LÅNGT INLÄGG XDXD XD ) nu ska jag gå och kolla min mobil och se om någon har sagt åt mej att jag ska gå ut XD åh gud då skulel jag bli fett lycklig hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0