gotlandiiiiiiaaaaaa

min data har pajjat, eller man måste fixa en grej, så lånar min göllegöll systers data nuooo.
jaja men idag va vi på badaborg, vi va jättebra hahahha jag ramla och angelica fes..
de e ganska skönt här på gotland, man behöver inte bry sej om utseendet alls. sminkat mej 2ggr tror jag, när jag varit i visby. och jag e trött på vissa grejer i stockholm och så, tex mini-killar som "hotar" utan anledning USCH för såna som har luft bakom skärmen och kollar ner i marken irl haha. men faan vad jag saknar dom bästa där hemma, resten kan gömma sej i en grotta!!!!!!! men som sagt rätt najs här ändå, visst angelica och linnea irriterar mej som fan ibland men dom e roliga för det mesta hahah. fan va seg jag e på att skriva ett jävla inlägg så nu får det räcka, nu ska vi antagligen hämta chips och kolla på paradise hotel danmark som vi gör varje kväll, så fökkin bröö(försökte snacka danska) idag ska vi se om "akward turtle" åker ut eller inte HAHAHHAHA hennes hjärna är såhär-->• liten :////
PS. finns inga människor här alls, lika bra, kossor e bättre ibland (tycker tidelags-runar ialf)

när jag hittade den här bilden tänkte jag verkligen.. jag e så söt och verkligen OMTÄNKSAM hahahhahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0