gårdagen.............!!!!!!!!=E=ORwenqf

Jobbade som sagt, sen drog jag hem fixa mig, sen drog jag och mötte rosen o bea så drog vi till sågen och mötte robin, juli och lenia. Sen vandra vi till saga, på vägen mötte vi mikaela, matilda och johanna. När vi kom fram fick vi välkomsdrinkar och satt och snacka... Folk rullade in och ut.. Det var faktiskt en rolig kväll med dans och sprit (vissa fick ju ligga oxå HAHAHAH) Vid halv 1 mötte jag jim och rase rese (?) så gick vi ner mot vendlsögård med massa andra. Sen slutade allt med att jag hamna i gullmarsplan med jim och RASERESE och jaaa sen missa jag min jävla buss.... så alllt HELA kvällen sluade med att jag och jim tog taxi till han och RASERESE försvann i skogen...... FAN alltså med CSN kort får man 10% rabatt när man åker taxikurir. :D:D:D:D:D fett ekonomiskt att jag använde mitt CSN kort dåååååååååååå!! Amen vi somnade vid 6-7...... sen vaknade jag 1000000taaaaaaaals ggr för ajg mådde illa och för att en person snarka. Så när kl blev 12 gick ajg upp och drog heheheh.
Hela gårdagen var lyckad tycker jag, det var en lycklig kväll men ändå en tråkig kväll (cry me a river) :'( Hoppas allt går bra för sagaaa nu iaf!! :) :):):):)
JUST NU ÄTER JAG MAT SKA SEN DUSCHA OCH SEN DRA TILL JOBBET!!! så fucking kult... eller inte.

aja får se vad som händer ikväll då.... kanske ska försöka krympa under min säng och leta efter dammråttor (mina bästavänner, även mina enda vänner)


en död chey heyhey (din favvo replik juli)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0